Can't Take My Eyes Off You

Hejhej bloggen

Har inte uppdaterat bra på sista tiden, har ni nog märkt själv ?
Men im gonna get back in the picture. Vet inte ens vad det betyder bara hittade på något, smartie.

Idag vaknade jag med älskling och vi låg och vila ett tag i sängen, sen gick vi ut och tog en cigg, efter åt vi sallad, som Stefan gör, tonfisk sallad, så jävla gott!
Sen gjorde vi inte så mycket, vid två åkte han hem, saknar honom! :(
Imorgon kommer syrran hit för att vi ska köpa julklappar till familjen, m.m. Vet inte vad jag ska köpa till Masood! Men tror kanske, Stefan sa att han hittade något och det låter bra, maybe im buy it, kung på engelska ! (y)

Nu ska jag ut och ta en cigg, sen film med familjen, pusshej !




AAAAAAAAH! Vill ha tillbaks tiden (maj-juli), please gud, haha prästen är i stan!
Men seriöst skulle kunna göra vad som helst ;o
Underbar tid, bästa tiden i mitt liv, efter Masood då.. men ändå, älskade tid :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback