yes

Nu ska jag vara lite ärlig & jag har tråkigt kan jag erkänna.


1. Berätta om första fyllan.
Kompisar, några år sen, kommer inte ihåg så mycket

2. Berätta om första kyssen.
Min första riktiga, var några år sen, i min säng haha!
En kille två år äldre men blev jävligt massa bråk efter

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Hahaha eeh, jag vet inte

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
18 elr 19

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
ja

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Mina ben & ögonen får jag många komplimanger
ifrån ;)

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Magen & ögonen

8. Favoritsexsoundtrack.
idontknow

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Typ lena ph?

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
enrique iglesias! elr cristiano ronaldo, MMMMMH sexdreams, haha ornot

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Har jag säkert ;s

12. Har du strippat för någon?
jaaao men inte seriöst ;)

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
whaaaaat?

14. Har du snattat?
haha ja..

15. Har du moonat?
haha om jag kunde så

16. Den du levt och upplevt mest med?
oo, syrran kanske?

17. Hur många har du varit kär i?
jag vet inte, kanske två?

18. Käraste ägodel?
my dogs!

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
jag vet itne ;s

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
när jag var liten var jag rädd för mopeder HAHA
nu så vet jag inte ;o

21. Homo, hetero, bi?
hetro

22. Vad är kärlek?
när två partners är attraherad av varandra
FAN SKA JAG BESKRIVA

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
jaru, gjort massa saker jag ångrat!

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
jaa

25. Ordet är ditt.
WHAT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin header du har gumman :D

2010-08-21 @ 23:48:09
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback