paaaaj

Hejhej bloggen!

Gissa vad? min data har gått sönder.... det började i morse när jag skulle sätta in data sladden för mamma drar alltid ut den för annars sätts den på typ sju på morgonen och hon vill väl inte att jag ska vakna så jag väcker henne eller nånting, haha. Men i alla fall, när jag satte i sladden så såg jag en sladd sominte heller var i,  så jag trodde den var till nån annanstans till datan fast den var till teven, så när jag satt i den så blixtrade det till och själva datan började låta så den var nog sönder men jag sparkade sönder den i alla fall, eller inte helt då men tror det gick sönder helt då... stackars mig med all data fel ;'o Men Mimmi (asså mormor) gav mamma 10.000 kr så vi kan köpa en ny, gulligt va? Men hon gav oss inte bara utan hon har sparat pengar för mamma har ju inte så mycket pengar, fattar inte ändå hur den kunde gå sönder?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig :O

2010-08-10 @ 15:41:16
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback