gotttttt

Hejhej bloggen!

Idag var det första dagen då jag var på skolan, "på riktigt". Jobbade ju inget, men gjorde annat, som spelade ett spel, nå "Europa spelet", men en lärare och elev, jag kom sist...kanske inte så oväntat.
Imorgon ska jag inte dit förens halv ett igen, får se vad som hände.

När jag kom hem så hade mamma gjort chokladpudding, gissa om det var gott?
Fick slut på cigg med, men mamma var så snäll och sprang och köpte nya (y).
Har också färgat håret, blev skit bra! Väldigt mörkbrunt, niice!

Nu ska jag lyssna på musik men sen blir det sova för min del.

Sov gott gullisar! ;*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det? :)

2010-08-26 @ 15:18:57
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback