2 augusti♥

Hejhej bloggen!

Kom nyss hem, hittade en present åt mamma men kanske inte ska skriva det utifall hon läser bloggen, hehe.
När vi åkte började det regna, men slutade när vi kom fram, pust. Vi gick typ runt i ikea hur länge som helst men hittade till slut nått jätte fint! :) Sen blev vi skit hungrig så vi gick till donken som ligger en bit bort men då var det nå fel på kortdrags saken ni vet? haha, så vi var tvungen att gå tillbaks till ikea eftersom dem också har mat men det var typ 100 i kön så vi gick tillbaks till bilen och åkte till Gävle igen. Först ville vi äta på frasses men glömde vägen dit men tillslut hittade vi men ångra oss så vi åkte till södra på max, hahaha!
Vi åt lilla målet eller var det hette, men jag tog en sallad till istället för pommes frites. Gott var det! :)
Jag brände mig som fan på tungan när vi drack kaffe, man får det gratis efter maten, schysst ;)

Men nu är vi hemma :D & imorgon blir mammi 46 :'D & chokladpaj blir det med haha :'D

pusspuss! ;*♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chokladpaj är gott:P.

Hoppas ni får det trevligt imån då.

Tack så mycket:)

2010-08-02 @ 17:06:37
URL: http://bebisbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Min fråga: Hur är det att leva med ADHD när man är i tonåren? Har en son på 11 år som har ADHD.

2010-08-02 @ 17:08:51
URL: http://bebisbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Aww tack så mycket ;*

Fin du är!

2010-08-02 @ 18:33:46
URL: http://glamoroussky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback