tröööööööttttt

Hejhej ;*
är trött som faaaaaaaan nu fast klockan bara är nio snart fast är säkert bara det för de som kommer hända imorgon? För imorgon kommer mamma väcka mig typ lite före fem på morgonen! för att ge mig två tabletter innan vi åker sen vid tio i sju eller nånting asså på morgonen ;p så åker vi till sjukhuset i gävle , tack gode gud! först sa dem sandviken, orka åka dit? ;s och där ska jag få sövad ner sen gör dem de! asså de står SKRAPA men dem gör nå helt annat kommer inte ihåg vad dem sa men dem sa att de är inte alls farligt eller nånting att många har gjort det och bebisen har inte växt heller så de är ju bra :) den ser typ ut som en ailien nu sa mamma hahahah! aja, men nu ska jag ta och lägga mig och lyssna lite på musik.

önska mig lycka till & jag skriver imorgon efter hur det gick och hur jag mår :)

Pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan anna.

jag blir ledsen av detta, men jag förstår att det är det bästa för dig och jenna/dennis (hon/han hade ju också kunnat få jobbig adhd, eller om du druckit, andra skitsaker).

du gjorde ett bra men sorgligt val!

hör av dig fort!!!

2010-04-08 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback