söndagmorgooon

Heydär :')
sitter här och är typ nyvaken, så är ganska trött, vakna iaf inte klockan fem idag, HAHA :D
idag ska jag nog ta det lugnt, imorgon är det måndag så ingen skola för mig ska få hemundervisning för jag pallar inte min skola så jag var tvungen att ha det, haha, annars blir jag väl avstängd eller nå?
men efter sommaren ska jag börja på nån slaga adhd skola, elr klass? mamma vill steneberg, men nää..va?
utan den i andersberg, asså lyftet som elin går på, skulle va niiice att gå på samma skola som henne :'D
juste haha! mamma har typ börjat på nån kurs för dem som har barn med adhd och jag har ju den starkaste/svåraste adhd:n och dem sa där att dem som har adhd som tonåring röker väldigt ofta för dem slappnar av då och mår typ bra av det? för jag vet att när jag alltid röker på balkongen så blir jag mer lugnt och tänker inte på en massa saker som man inte mår bra av att tänka på... och mamma sa oxå att dem som är femton år och har adhd beter sig och har samma utveckling i hjärnan nudå som en tio åring! :o MAHAHAHAHA fyfan va jag garva! ja, ja beter mig som en tio åring ibland så inte så konstigt...?HAHA
men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och lyssna på musik, ha de bra!

Puss!<3




digga min min, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gullig bild :P

2010-06-06 @ 00:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback