sista april

Hejhej
imorgon är det sista april och det blir att var hos Leank, vet inte om många ska vara där eller?
men kul kommer det bli :D hahahahah :'D
se hur jag mår dagen efter HAHAHAHHAHAHAH.
mm i alla fall har jag bara tagit det lugnt idag har bara vart hemma och gick och köpte mjukglass och läsk HAHAHHA tjockis...
men nu kom Stefan med min nya data eftersom min bärbara data är typ sönder... och har värsta fula skärmen till för mamma har inte köpt plasma skärm än... men ska göra det när hon får pengar :)
men nu ska jag dra.

pusspuss :'D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jorå, jag läser din blogg.

Bara det att du hinner typ med 5 inlägg på en dag är jag seg med kommentarer... ;) hare bra

2010-04-29 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback