orkar inte skolan

Hejhej ;*
jag skulle egentligen till skolan idag, fast bara en timme och jobba, lite onödigt tycker jag.. ;p¨
fast jag orkade inte, vet inte varför, men ska börja med adhd medecin, kanske är bäst för alla dampanfall jag får, hahahahaha!
igår var jag iallafall nere på stan med amanda, och hade roligt. mådde illa slutat av dan, men det gjorde hon med ;o vi åt på donken och sen stack vi till hennes syrras bar, eller hon jobbar där och där fick vi en varsin cola, haha :)
men idag är de okej och vet inte vad jag ska göra. om jag ska vara med någon eller bara vara hemma och ta det lugn, får se :)

Puss ;*<3




"nothings gonna stop us nothing, I can do what she can do so much better....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback