fredag

Hejhej ;*
igår var det fredag och jag var med kungen (asså elin) och vi hade skit roligt :D
tänker skriva allt nu HAHAH:

jag åker ner till stan, ska ta trean till andersberg, till elins skola
skulle möta masood men han är ju så jävla seeeeeg så bussen hann gå -.- :O:O
åkte till andersberg fick vänta typ 20 minuter på elins tills hon sluta
tillslut sluta hon och vi åkte till stan
gick och köpte cigg,
träffa på masood & jag fick en klubba av honom :) hahahha
var på stan osååå
sen åkte vi till valbo och fixa med andra
de var trööök & jobbigt för alla ska vara så jävla dryga -.-
sen åkte vi ner på stan och träffa lite folk men jag och elin åker till henne tillslut
dunkar musik på bussen, niiiice musik ;d
kommer hem till hennes pappa
käkar ostsmörgåsar & päron saft :D
går till hennes rum, får låna en stor troja av henne, huv tröja typ, fett sköön
gick ut i bara den o två jeans tight på mig hahahah!
vi går till kiosken och träffar rasmus
går hem till han & fixar
fixar mer&mer&mer
de blev fetttt kul ;D
´sen sticker rasmus & jag & elin går till tempo och sitter där och garvar åt ingenting & dunkar musik
sen kommer killar & snackar med oss
killarna sticker
sen kommer fler killar ( som vi känner)
jag och elin sätter oss i enas bil och vi kör fort som faaaaaan & dunkar musik
så jääåävla skönt :D
är ute lite nånstans men blir kallt :(
sen åker vi tillslut
och dem skjutsar hem mig :D
kommer hem, mamma anar lite hehhehe... :(
går till mitt rum & tjurar;o :@
orkar inte skriva upp det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men till slut somna jag MAHAHHA
godnatt ;*



Puss ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback