chacha

Hejhej ;*
imorn äre fredag och jag kanske ska åka till söderhamn annars på lördag med tåg, ensam hha.
men jag mår bara bra efter aborten ångrar mig inget eller nå och nu är jag ensam hemma för mamma och stefan är på föreningen och typ gör nått sen ska dem på kvantum och köpa cola, hmmm :)
igår var jag med elin och andra och jag har inga cigg kvar ;( och har inga pengar så vi gick runt och leta, men sen hämta pappa upp mig och vi åkte och käka på donken, haha :D
men nu sitter jag här o trååååkar och jag vakna halv sjuu idag ;o vakna då och var skiit pigg, konstigt -.-
men nu ska jag dra hare bra :D

Puss ;*<3





lägger upp en ful bild maha! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för fult med en bilden?



ha lite självkänsla istället och var stolt över att du är så pass vacker att du är fin vad du än tar på dig och hur håret ser ut!



Du är vacker, stark, modig och social, tänk på hur många som ser upp/skulle vilja vara som dig.



Lycka till med skolan BTW!!!!! <3

2010-04-18 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback