simon förlåt,.....

Heej... asså nu har jag bråkat med mitt ex, eller vad de nu heter....?
Jag skrev en sak till han igår, för jag saknar hon skit mkt! Men han
svara inte så jag trodde att han tyckte jag var töntig som skrev det,
så jag skrev till han på msn att jag drev och då blev han skit arg så
vi bråka, och allt är mitt fel :'( Men han kalla mig saker med och det
gör mig skit arg! Men ändå är jag ledsen för att vi bråka för jag vill
att vi ska vara kompisar! Jag får väl se vad som händer.
Men jag vill inte att vår vänskap ska splittrar och jag hoppar att han,
du simon, läser detta och förstår att jag är ledsen för vad har skrivit.
Allt ska bli skit mellan oss, varför? Jag som trodde vi skulle få det bra
efter att jag gjorde slut med honom, men de verkar inte så. Förra
gången det hände höll jag på , men nu är det bättre men ändå
dåligt... Vill skriva hundra sidor om hur mycket jag ångrar detta!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag vill att nån ska trösta mig, men vem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback