Juldagen:)

Heej:)
Igår var det julafton så jag hade ingen tid att skriva, men det blev en lyckad dag iallafall!
Jag vaknade åtta men låg i sängen till nio och då gick jag upp och alla var uppe och vi åt julgröt men den var äcklig så jag slängde den, haha. Efter frukosten fick vi öppna julklappar. Emelie och Sebbe (mina låtsas syskon)
fick öppna alla sina eftersom dem skulle till sin mamma sen och inte komma tillbaks nå mer på julafton, jag fick bara öppna två och det var ; ett rosa smyckeskrin men typ diamanter och en almenacka med katter på.
Dem var jätte fina! Sen så kom syrran och då hoppa jag in i duschen och sen så fixa Malin mitt hår och jag valde årets julkläder haha. Det blev; en svart klänning som jag har låt från jenni, ett par svarta leggings och min rosa cardigan.
Sen vid halv tre så åkte jag och Malin till pappa och Ylva. När vi kom dit så kolla vi på tv det var bara en massa julfilmer. Sen efter typ två timmar åt vi julmaten, mums. Sen öppna vi julklapparna. Jag fick; två tröjor, en mp3! och en tavla med marylin monroe på och en cykel!
Sen åkte vi hem till mitt rikitga hem hos mamma och Stefan. Vi öppnade julklapparna, jag fick; en plånbok, en kroppskräm, en parfym, en bio biljett och en skiiit fiiin armsklocka aaaaaah och ett lång linne och mukisbyxor:)
Haha sen så kolla jag och malin på tv och vi bytte kanal på efter en halv sekund; PAVAROTI!
HAHA han är typ en operasångera och jag vet hans namn;o men han är bra hahah :D

Men nu ska jag dra Puss! Hoppas ni har haft en bra julafton:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback