fuck fridas ex -.-

Hej allihopa:)
Nu sitter jag här hemma. Igår sov jag hos frida. Tänkte uppdatera det;

Jag skulle till Söderhamn men jag orka inte så jag fick vara hemma och då sa mamma att om jag stannar hemma får jag inte vara med några kompisar. Men sen skrev jag med Frida och vi ville så gärna vara så jag fick det för mamma men då sa hon att jag fick välja mellan att vara med Frida eller få en bärbar data och mobil. Så jag valde Frida för jag vet redan att jag kommer få en bärbar data och en mobil, trorja iaf :'D Men jag skulle iaf möta Frida vid Myrbacka men det var skit svart och jag ville inte gå ensam för det kanske fanns fullgubbar osånt ute! Så jag tog med Tequila (asså min hund?). Vi möttes sen drog vi hem till mig och fixa oss sen stack vi till 1:an bussen för vi skulle till Hille för att köpa godis på Preem men sen smsa en kille till Frida som bor där att det var stängt så vi hoppa av vid stan istället och där fanns en massa "fulla" fjortis, hahaha va vi var elaka :'D
Vi gick in på City Kiosken ocg köpte varsin klubba och jag börja äta på den men Frida ba; Skulle vi inte till donken? Ja ba; fan då! Haha så när vi hade beställt milkshake så fick jag lägga klubban nånstans men visste inte vart så jag tog fram till busskortsfodral och lade den på den haha :'D
När vi hade vart på donken stack vi till City Kiosken igen och köpte tic tak (?) och Monster och vi åt det medans vi satt på 2;an bussen hem till Frida. När vi kom hem till henne satte vi oss vid hennes data och hon logga in på msn och vi lyssna på musik osånt :')
Senare lade vi oss och då hörde man att rummet intill så fick Fridas ex damp. Asså hon bor i radhus så hon har rummet bredvid honoms. Så vi sov typ bara 3 timmar så när vi vakna hade jag skit ont i halsen och vi skulle till Valbo för Frida skulle köpa en ny data men så jag stack hem för jag hade så ont :(
När jag kom hem så somna jag på en gång och vakna igen vid 2. Och då smsa jag Frida osånt men hon svara inte så jag trodde hon var arg på mig men sen kom jag på att hon inte kunde svara på sms hahaha :'D Men snart ska jag till Frida och vi ska till stan för det är rea!
Puss :D<3


min klocka
min nya klocka som jag fick i
julklapp, snygg va? :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg! :O

2010-06-01 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback