<3

Heej. Jag hade värsta problemet med lösenordet... jag skrev in ett men det stod att det var fel sen prova jag ett annat men det var fel, så jag skicka ett nytt till emailen, men jag kom inte in, men jag VET lösenordet till det, konstigt... men nu kom jag in?
Idag så vaknade jag sju och var pigg så jag lyssnade på musik på min halva mobil haha, sen gick jag upp och gjorde välling, det är värsta gott även fast det är bebisar som dricker det mest. Sen så drack jag det sen somna jag och vakna nu vid tio och jag väntar på att Jenni ska smsa! Om hon gör det, men hon lova ju och hon lovar saker, så jag tror inte hon skulle strunta:)
Igår var jag med Jenni. Jag kom hem från Söderhamn vid tio och då smsa jag henne och lite senare tog hon bussen till mig och jag mötte henne sen gick vi till mig och satte oss i sängen och snackade om typ allt.
Och vi fixa med hennes mobil för det gick inte att lyssna på musik i den för det var nå fel på uttaget så hon skulle prova min halva mobil med hennes sim-kort men musiken var inte kvar och vi krångla... Sen gick hon hem och jag somna direkt. Nu väntar jag som sagt att hon smsar!
Juste! Jag och Simon är sams igen! Vi typ bråka på sms och jag skrev på bdb hur jag tyckte han var patetisk och då blev han skit arg men det löste sig för jag skulle döööö om bi blev osams och aldrig snackade med varandra mer, för tänk alla våra minnen, haha!

Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback