20 december

Heeej:)

Det är mitt andra inlägg för idag, haha!
Tänkte upptadera vad som har hänt idag;
Jag vaknade av att jag typ inte kunde andas
för jag är så jäävla täppt...
Orka vara lite förskyld på jullovet!
Aja.. Jag gick upp och satte på min mobil för
jag stänger alltid av den när jag ska sova för
det är någon lampa som blinkar hela tiden..
När jag iaf satte på den var skärmen helt svart
men underdelen lyste... Konstigt?
Och det gick att lyssna på mp3n i den med... ännu
konstigare hahaha! Så jag fick damp som vanligt
och slet av övredelen men ska låna en gammal
mobil nu av mamma. Spelar ingen stor roll, bara
jag kan nå mamma och mina kompisar :)

Nu så är jag i söderhamn och tråkar:/
Ska åka hem ikväll, äntligen!

Pussss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback