9 FEBRUARI♡

Hejsan bloggen!
 
Idag när jag vaknade så kom min kattunge Smulan och lade sig på kudden som jag lade på och hon tog tag lite av mitt hår med hennes tass och höll på så. Haha, min gullunge! Jag kom på nyss att idag är det fettisdag! Semlor! Har sagt åt mamma att gå till affären! Hehe, men det var länge sen jag åt en semla! Just det, jag läste min blogg fast då jag skrev för några år sedan och då kollade jag nästan hela tiden på filmen Zero Day! Jag måste kolla på den! Jag kan kolla på den på Youtube och koppla upp den till min Apple-Tv. Hihi. Måste också säga till mamma att köpa Coca Cola Zero åt mig. Jag dricker bara Dr. Pepper på helger. Fast kan ju ha kvar från helgerna, men köper dem då. Aja, jag hoppas ni har en bra dag!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback