6 FEBRUARI♡

Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag vid 11.00 - 12.00 kanske? Jag kollade lite på Nanny. Senare lyssnade jag på musik och mamma kom in med frukost, hon är så gullig! Just nu sitter jag och bloggar och lyssnar på Molly Nilsson. Åh, hennes låtar gör så jag ryser (på ett bra sätt). Sök på henne på Youtube och lyssna på hennes låtar. Låten 1995 är jätte bra plus att jag är född det året, hehe! Igår var det PRECIS en månad tills jag fyller 21 år! Det går så fort! Jag vet inte vad jag vill ha för födelsedagspresenter, men jag blir glad för det jag får! Som sagt så är det tanken som räknas! Min mormor är utomlands och hon har köpt en jätte snygg bikini åt mig och en Elvis Presley tröja! Nu ska jag kolla runt på sidor och jag bloggar kanske sen, annars imorgon!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback