Yoo

Hejsan bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering, jag som trodde att jag skulle bli bra...
Men aja. Skriver om idag då.

Jag vaknade vid 14.00, haha. Men tur somnade jag i en skaplig tid igår, bra gjort! Mamma gjorde frukost åt mig, varför så lat? Senare så mötte jag Angelica för vi skulle ta bussen hem till hennes mamma. Men när vi kom till busshållplatsen så kom jag på att jag inte hade mitt bankkort så jag var tvungen att ringa mamma så hon kom till oss och gav mig det. När vi kom hem till Angrlica så skrämde hennes sex åriga lillebror mig, skrek haha. Jag fick hålla i deras orm, så coolt! Jag och Angelica kollade på Carrie. Den originala är betydligt bättre! Jag åt hos dem och sen senare åkte vi hem till mig en stund. Fast bara ett litet tag var Angelica hos mig. Jag följde med henne till busshållplatsen och sedan jag kom hem har jag inte gjort mycket. Jag ska nog träffa Angelica imorgon!

Puss!


Vad snygg man kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback