5 mars!

Hejsan bloggen!
 
Jag har inte bloggat på länge, ursäkta...
Det ända man ser på min blogg är videos från Videofyme. Men nu ska det bli inlägg! MYCKET INLÄGG!
 
Snart så fyller jag år! Den 5 mars blir jag 19 år. 19 år?! Hur fort får det gå? Vart går tiden vägen?! Jag vill bli äldre men ändå inte... Jag vill bli äldre för jag vet, vet att jag ska få något med Bayern München i present! Hihi! Kanske därför jag längtar? Men varför jag inte vill bli äldre är för att jag vill vara ung och njuta inte bli vuxen... Vet inte varför?
 
Men sluta tänka på det för på lördag spelar Bayern München - Freiburg. Hihi ska bli så roligt!
Har jag skrivit att jag har fått en Bayern München spel tröja? Om inte så fick jag det av mamma.
Jag var inne i mitt rum och mamma kom in med ett plast paket. Jag öppnade och där i låg en Mandzukic match tröja! Jag skrek och hoppade. Det kom shorts till! Så jag sover i dem nu som en pyjamas hihi. Tröjan är dock lite stor men jag bryr mig inte?! För nu njuter jag som ett äkta Bayern München älskare!
Jag har en tröja där det står Deutscher Meister. Alltså Tyska Mästare. Har MASSA affischer! Mer kanske? Men jag får inte plats nästan! Men beställer ju andra saker självklart?
 
Men nu ska jag mysa med film eller någon serie!
 
Puss!
 
Ps: Bayern vann mot Hamburg borta med 0 - 5 ! Yey!
 
Så vacker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback