Make It Or Break It

Hejsan bloggen!

Tänke gå igenom dagen:
 
Jag vaknade vid 10.00.Gjorde frukost, kopplade in datan till teven så jag kunde kolla på Netflix på stor skärm men det var skit segt, så kollade på The Simpsons medans jag åt frukost. Senare fick jag sådan huvud värk så tog en Ipren. Vid kvälls tiden gjorde jag och mamma blåbärs paj, hade mitt nya förkläde som jag fick i julklapp, hihi. Kan lägga ut bilden sen! Nu lyssnar jag på musik och bloggar haha! Laddar ner serien Make It Or Break It. Hoppas det laddas ner fort!
 
Puss!
 
Ps: är bestätt av Scream 4, hahaha, men älskar hugg.
 
 
Åååh ge mig sommar! Vill ha tunnare kläder, mina nya nit shorts, jeans jackan,
skinn jackan, solbrillorna, klackarna, ballerina skorna, sola mig brun, vara ute i
det vackra vädret... Hoppas det blir bättre än sommaren 2012... regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback