hipsters be dippin'

Hejsan bloggen!

Orkar inte börja skriva om att jag suger att blogga.

Idag vaknade jag vid 07.00... Kunde såklart inte somna om... Så lyssnade på musik sen kollade på The Simpsons med Stefan, åt frukost till. Efter ett tag blev jag trött och jag gick och sov.
Vaknade igen vid 09.00 åt en macka i sängen medans jag lyssnade på musik. Efter ett tag kom Blozzom.
Jag fixade mig och sen gick vi till affären. Vi köpte chips med dipp och varsin läsk. En som jobbar där retar alltid Blozzom. Sa att min solbrillor var
snyggare än hennes, att jag var snyggare och att bara jag fick gratis. Ni skulle se hennes min, elak... När vi kom ut så ville jag ha klubba så vi gick in och köpte. Sen ville vi ha godis spray så vi gick till kiosken men det fanns inte... Så vi köpte godis visselpipa som vi pep i hela bomhus, haha. Senare gick vi in i trappan och råka förstöra våra pipor... Så jag gick och hämta pant och Blozzom hos henne. Jag hade bara fyra kronor, haha. Blozzom hade mer än tretton... Så vi gick till affären och pantade, orkade inte all dricka som fanns kvar så gick ut och häll ut det, sen pantade. Vi köpte Hello Kitty glass. När vi kom hem till mig så åt jag och efter skulle vi göra dippen men jag hade köpt crème fraîche, så vi gick till affären och köpte gräddfil. Köpte tuggummi på automat och studsboll, haha. Vi gick hem och tränade och hade roligt, haha. I believe in miiiiiraaaacles.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback