Elin♥

Hejsan bloggen!

Kom nyss in. Har varit ute med Elin, saknat bruden!
Vi pratade om allt möjligt och kan inte sluta garva åt en sak men kan inte skriva den här... ;)
O juste! Jag kanske ska börja i Elin klass på Källmur. Hon går i en special klass där dem som har ADHD går. Fan vad najs om jag började där! Mamma ska snacka med soc och rektorn. Ska nog till skolan någon dag så jag och Elin kan snacka med rektorn. FATTA ROLIGT OM JAG BÖRJADE DÄR!
Damp ungarna...
I alla fall Elin, ville kniv hugga en lärare eller nå sånt, HAHAHAHA! MÅSTE ha respekt för henne annars jävlar! Men tur att jag har henne, hon har ju liksom förändrat mitt liv från förr...

Men nu ska jag dra...

Puss!



gammal cp bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback