When someone hurts you, cry a river, build a bridge, and get over it

Hejsan bloggen!

Måste verkligen bli bättre på att blogga.
Sitter här och lyssnar på Sofijah, hon är ju sjukt bra! Tycker jag i alla fall. Måste duscha idag också! Ska göra det snart. Aja, men idag vaknade jag i min säng och Silje (min hund) låg bredvid mig helt, alltså hennes huvud var precis vid mitt, så gullig! Jag gick upp och lyssnade på musik. Sen ville jag kolla på The Simpsons i vardagsrummet, så när jag skulle sätta på tven så visste jag inte att man skulle ta på nå särskilt ställe, men jag trodde man gjorde det under teven för det gör man på babys tv så Stefan blev skit arg och sa till mamma att jag inte skulle få en Iphone för jag bara gör sönder saker och blev skit arg och smällde igen dörren. VADÅ GÖR SÖNDER SAKER?! Jag tryckte bara fel, idiot :) Så jag fick damp och gjorde sönder hela rummet och stack ut med bara shorts och huvtröja. Gick till baby för han jobbade, var jätte ledsen och grät ut bredvid honom, för jag pallade inte att vara hemma i skithålan. Så jag köpte en färdigmacka, en Pepsi och en avakado. Gick till spelbutiken och köpte en glass, en sandwish eller hur det stavas och tre klubbor, yummi :) MEGA GOTT! Har bara tagit det lugnt idag, ska nog träffa baby imorgon! :) Och fyller år om 6 dagar :D Och ska till Boden snart. Det är en stad, min mormor bor där :) LÄNGTAR! IIIII! Haha... tar med min data dit då, alltså bärbara, haha. Ska bli jätte mysigt :) Juste! Mamma beställde en Iphone 4s till mig men nu såg hon att hon hade beställt en vanlig Iphone 4, så hon skicka in den och ska beställa en Iphone 4s. Men kan ta några veckor. Äh skit samma :)
Men nu ska jag gå och dusha, känner mig inte så fräsh. Sen blir det Two And A Half Men hela kvällen! :)
Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback