What makes you beautiful

Hejsan bloggen!
 

Vilket väder det har varit på sistonde här i Gävle! Idag kanske det inte är...
Men ååh äntligen sol!
Har varit med Alva och plockat körsbär, ätit massa nötter, köpt godis, ätit glass m.m.
Hur jävla mysigt som helst!
Och jag höll på att dö för några dagar sedan. Jag, Agnes och Adrian plockade körsbär
från cykel taket och när jag höll på att plocka några körsbär hör jag Adrian i bakrunden:
"en skalbagge!". fuckAtt bli jagad av en kille med en skalbagge på ett cykeltak
är icke bra. Höll på att bryta benen när jag hoppade ner. hjdisfhdiods.
Sen några dagar senare fortsatte all drygande...
Men nu ska jag göra några roligt, haha not. Är för trött, sov inget inatt....
 
Puss!
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback