SOC

Hejsan bloggen!

Har nyss kommit hem från stan! Var på SOC för att träffa min kontakt person. Hon var perfekt! Hon älskade att träna, jag som vill börja träna! :D Hoppas hon vill ha mig då! Efter snacket gick vi till Gina Tricot och jag köpte en skjorta, skit snygg! Senare åt vi, båda åt en avakado sallad, jätte god! Efter gick vi in på Nian där jag hittade jätte fina leggings på BikBok. Det var shoppingen, blev faktiskt inget mer! :o Köpte tuggummi då...men det räknar nog inte som shopping? Är besatt av det, måste ha det varje dag! Och jag kan inte ta ett per gång, måste ha många annars är det inte gott?! Men nu ska jag kolla runt lite medans jag dricker julmust, mmmh!

Puss!




Tänkte träna denna, rolig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback