I just kind of wish none of it ever happenend

Hejsan bloggen!

Är faktiskt pigg idag även fast det var en vild natt igår! Eller vild & vild? Rolig i alla fall!

Jag satt vid datan och väntade tills 15.30 för skulle till stan och träffa Matilda 16.30. Så jag bara chillade men sen såg jag att klockan var 16.00 så jag flög upp och fixade mig! Hann tur! Så tog bussen och lyssnade på Eminem, love him! När jag kom ner på stan messade jag Matilda och frågade vart hon var och hon skrev Nian så jag gick in och letade fan över allt! Sen fick jag reda på att hon stod utanför bion som är bredvid Nian -.- Så jag gick dit och jag hade pengar men hon kunde inte äta för hon hade stoppat i sig en fet burgare... så fick jag "smaka" av hennes cola. Sen gick vi in i Nian och till Telenor för hon skulle lämna in hennes mobil för den fuckade. Och jag drack upp hennes cola... fan vad vi garvade, fetto jag... Men jag var ju lite sugen med nått så jag köpte en smoothie på Waynes Cofee medans Matilda gick på toa där. Smoothien var faktiskt god men jag orkade inte hela så Matilda fick den. Vi gick in på Stadium och kollade lite. Det fanns en päls mössa som har nå hängande på sidorna som täcker öronen, hoppas ni fattar? Jag passade fan i den! Vi kollade lite runt där och jag hittade boxnings handskar. Vill ha dem och boxnings påse eller vad det heter? Så kan jag slå på den hemma så min ilska åker ut! Funkar tror jag! ;)
Efter gick vi in på McDonalds och köpte varsin glass, eller jag bjöd! Hon köpte vanlig glass med choklad sås och jag en McFlurry med Smatis eller hur dem stavas? Sen hände en skit pinsam sak! Eller två! Vi gick in i Nian igen och kollade i affärer, sen när vi skulle ut i en så putta hon på mig för jag tydligt gick konstigt så jag höll på att ramla på ett gäng kineser.... Sen andra pinsama saken var när vi blev skit sugna på något på Konsum eller vad det är för mat affär i Nian. Men vi gick dit i alla fall och jag såg natur godis! Och ni vet väl hur kåt jag är i det?! Så jag tog det och när vi gick till kassan så betala jag och gick sen när vi hade gått en bit så hörde vi en röst: "Du glömde ditt godis!". HAHAHAHA, daaamn vad vi garvade! Och Matilda köpte två paket Hubba Bubba. Som vi åt, ett varsitt! Det är ju fem tuggumin i paketet och dem är ju inte direkt små. Fan vad ont i käkarna vi fick! Sen ringde baby och sa att vi skulle möta honom för han komma ner på stan om tio minuter. Så vi gick dit och väntade, sen när han kom gick vi tre till tågstationen för baby skulle spela på spel maskin... Så jag och Matilda hade så tråkigt så vi lade passa salt och peppar i ett ljus och hon: "Blås!" Jag: "Nej... ska jag?" Så jag gjorde det och jag trodde ju att det skulle blåsas bort men det blåstes på mig så fick massa salt och peppar i ögonen, vilket inte är så skönt :) Sen gjorde jag en skit stor bubbla och hon strödde salt på den så den sprack i munnen fick jag massa salt i käften, vilken inte är gott :) HAHAHA sen hände världens fail! Jag gjorde en skiiiit stor bubbla som blev större än huvudet och den sprack naturligtvis så tuggummit landade på mitt ansikte och jag menar hela! Fick jävla bubbel mask... och Matilda var ju så gullig att hon knäppte kort! Fan om kvinnan lägger ut den på Facebook! Aja, sen hände inte mycket... hon åkte hem och jag och baby åkte hem till mig för Emil jobbade. Sen stack han till honom. Och idag ska nog jag och Matilda träffas! :) baby ska nog med! Kanske ska hon hit till Bomhus? :) Will see :)

Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!! damp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback