This is who I am. Nobody said you had to like it

Hejsan bloggen!

Sitter ensam här, ganska skönt då. Baby är hos sin mamma eller kompisar på helgerna och på vardagarna hos mig :) Men tänkte uppdatera dagen:

Blev väckt av mamma 09.00 för skulle till sjukhuset och ta blodprov för att se om medicinen och blodet funkar tillsammans eller vad det var? Så fick inte ta medicin då. Men jag låg ett tag för jag var så jävla trött, seg på morgonen... Men gick tillslut upp och plattade bara håret och satte på lite mascara. Sen fick vi skjuts av Jörgen till sjukhuset och när vi var på väg till barn mottagnien så gick vi förbi en nyfödd unge, eller var några veckor då, men guuuuuud hjälp mig vad söt, hade bara lust att snatta den, hehe. Men en kvinna kom senare och vi följde in med henne i ett litet rum, sen kom en annan trevlig kvinna. Och jag sa på en gång att jag ville inte ta i fingret, usch! Inte att det gör ont där men det är obehagligt för man vet aldrig när dem trycker... Så dem tog i armhålan, det var fan skönt. Låter wierd men det var det! Men lite äckligt när man såg blodet rusa som in i helvettet. Och jag mätte mig och jag var 1.67, jag var inte 1.65 HAHHAHAHHAHAH YEAH! Inte så mycket mellan då, men ändå, längre fan ;) Sen fika vi på sjukhuset. Och det hände en jätte pinsam sak när vi klev på bussen! När jag skulle upp för trappan så ramla jag så mitt arsle stod upp.... och jag var ju så smart så jag skrek ut: "jävla jude". Och en gammal tant stirra på mig... hon kanske var jude ;> Aja, men jag fick Bamse tuggummi av mamma, hehe ;* När vi kom hem läste jag lite och sen fixade mig för pappa skulle komma för vi skulle äta julbord på Ikea. Han kom 13.00 och sen körde vi till Valbo där Ikea ligger. Tog hela tallriken med gravad lax, bara så ni vet så älskar jag det!!! Och när vi höll på att äta kom en gubbe och pratade med oss om dilekter, haha fett söt! Och jag fick hans klister lapp ;* Man fick det så dem visste att man hade betalat. Så satte en på varsit bröst, haha pappa garvade! Sen kom en pojke och ba: "Jag är fem år men har fyllt 6" Huh? Söt i alla fall! Sen åkte vi hem och det regnade, bläää! När jag kom hem satt jag bara vid datan och kollade runt. Sen kom baby för han skulle hämta nå saker för han skulle ju till sin mamma. Jag fick lite godis av honom ;* Så har kollat runt och kollat på Vänner ni vet nog att jag är beroende av den serien ;) Laddar ner That 70' Show nu. Älska Kelso... Men nu ska jag se om det laddar klart än!

Puss på alla! ;*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag har faktiskt inte gjort så mycket. När vi kom hem förut sov jag medan min man gjorde käk, sen somnade jag vid 19-tiden och vaknade vid 02, haha, sååå smart jag är :D Så nu sitter jag o kollar på Idol som jag missade förut ikväll :D Vad har du gjort ikväll då?

2011-11-26 @ 03:45:10
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vart hitta du dendär bilden? :D

2011-12-01 @ 19:55:31
URL: http://tiepnajjs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback