Mysdag!

Hejsan bloggen!

Har bara lust att slå mig på skallen för jag är dålig att blogga!

Men idag ska Stefan och Sebbe till nånting, vet fan inte vad det heter (bryr mig inte heller, care face). Men dem ska fiska där och dem kommer hem imorgon. Undra hur fiska kan vara så roligt? Fiskar är ju läskiga men yummi!
Idag kommer älskling när han slutar vid tre och är väl här ett tag, sen äter jag och mamma räksallad ensamma ikväll. Ehm, mysigt?!
Har bestämt med baby att han ska köpa en system kamera och knäppa kort på mig. Here come the next sexy modell! Fatta vad roligt att vara modell. Få åka på alla sorts barer, evenemang, mode shower och röda mattan. Jag har min egen lilla värld jag... men man ska aldrig säga aldrig! Man ska kämpa och aldrig ge upp!




Saknar min USA linne jag har på bilden. Jag har ju kvar den. Men förr satt den perfekt men nu hänger den.. :(
Också ett tecken att jag har blivit smalare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback