Take another little piece of my heart ♥

Hejsan bloggen!

Det är piss väder ute, bara regnar och regnar, jag som ville sola!
Men idag vaknade jag nio att baby klädder på sig, work u know ;) Så jag passade på att gå upp, så jag lyssnade på musik tills det blev boring. Då kollade jag lite på Jackass jag ÄLSKAR dem. I alla fall Bam eller vad han heter ;) Sen gjorde mamma nudlar till mig, love it! Nu chillar jag här med bärbara datan i knät i mammas säng, älskar hennes säng! Min säng har börjat knaka, alltså det låter när man sätter sig, det är ju något järn i eller vad det är? Men ALDRIG att jag köper en ny, min säng är min bästa vän! När jag sover hos någon annan kan jag bara böla för jag längtar efter min säng, HAHAHAHA! Men vafan jag lyssnar på någon jävla fransk låt... what a minute.. done!
Men igår gjorde jag väl samma sak, gick upp när baby gick till jobbet, lyssnade på musik, osv. Senare kom Blozzom med Lillen för han ville in. Så hon kom in senare men vi var ute för det var så fint väder. Ute gjorde vi inte mycket. Vi gick till affären och jag fick en tio av Jonny, så jag köpte en choklad bit som jag och Blozzom delade på. Efter gick vi till Röda Korset och Blozzom såg söta ringar men vi hade ju inga pengar så vi gick hem till mig och fick en tjuga av mamma så hon köpte två stycken så jag fick en, lixom coolt baaah! Jag kom på en sak. Jag hatar verkligen när folk skriver "h" efter alla ord! Bah, neh, jah, duh,  m.m. Men okej? Sen gick vi till mini golf banan nere vid oss för Blozzoms mamma, lillasyster, morbror och hans kompis spelade så vi gick på att spela. Men det roliga är att när vi gick dit så följde Lillen efter oss så varje gång vi skulle slå golf bollen stannade han mitt i vägen så vi var tvungen att köpa bort honom, haha!
Efter tag orkade jag inte spela mer så jag gick hem för baby hade slutat med, han hade köpt med sig massa saker med, gull hjärtat! Men när jag kom in så kom soc efter ungefär 5 minuter. Vi pratade om min ADHD och Bipolär, skolan, hur det är hemma m.m. Och om ungefär två veckor ska jag dra till soc själv och snacka med ena tjejen som kom, ung var hon så fattar nog mera :) Sen myste jag och baby med nötter till Family Guy , sen nudlar till Simpsons. Sen blev jag skit trött så jag somnade och jag tog all täcke, hahaha!
Men nu ska jag sluta skriva. Sen ska vi dra och handla för det är friday! Och baby sover över hos Emil idag :) Lite skönt, inte illa menat! Utan menade att jag kan vila så jag har kraft imorgon när han kommer tillbaks ;)

Pusshej! ♥


HAHAHA shit vilket face. Bara så ni vet så trycket jag ansiktet mot skydd nätet till studsmattan så ni inte tror att jag ser ut så :( Jag tog bort Blozzom utifall hon inte ville vara med för vi var ju skit snygga ;)


Osminkad och allt... älskar min tröja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lagt upp 3 outfits från lookbook, vilken hade du valt?:D

http://liborius.blogg.se/2011/july/jag-trodde-karlek-som-din-var-latt-och-fanga.html#comment

2011-07-15 @ 14:19:10
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta bilder :)

2011-07-16 @ 00:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback