Watch me working

Hejhej bloggen

Somnade jätte sent igår för jag var inte så trött + att mitt ben värkte som faaaan! USCH
Men somnade tillslut, right. Vaknade imorse och gjorde det jag alltid gör ; toa, medicin.
Lyssnade på musik som vanligt i mobilen. Sen satte jag på datan och kollade på Scrubs, så jävla bra! Typisk min humor. Mamma kom in med frukost, macka och varm choklad, mmh.. När jag hade ätit klart kom hon in med en semla,  gotti gotti!
Nu lyssnar jag på musik och ska chiillaaaa!





Saknar gamla tiden ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin blogg du har! Kolla gärna in min med :) Hur är det med dig? <3

2011-02-12 @ 13:43:54
URL: http://sigridbaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback