4 februari





Vaknadeb vid halv elva tror jag, lyssnade på musik. När jag sedan gick upp var ingen hemma så ringde mamma och dem var på Kvantum och handlade lite. När dem kom hem fick jag några tropiska frukter som jag fick lite av, underbart gott! (y). Sen kollade vi på En Annan Del Av Köping. Dem är ju för gulliga! Har ni sett det? Ni som inte har sett det så är det om fyra personer som är utvecklingsstörd, eller vad säger man? SÅ GULLIGA!
Köpte fredags godis på kiosken sen. Köpte en påse med såna choklad bollar och luft kex, eller vad man kan utala det? En Marabou mjölkchoklad, en stor cola och en stor sprite. YUMMI!
Nu lyssnar jag bara på musik, men skriver säkert sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback