SHOPPING

Hejsan bloggen!

Kom hem för ett tag sen för har shoppat med mamma och Mimmi. Gick runt hela tiden i 2 timmar, mina fötter dör snart... Men jag fick hem 4 saker ! :) En cardigan från H&M, en ring från H&M, strumpbyxor från Kappahl. Sådana jätte tunna och en bh för min gamla var så utnött så min rygg skars av! Men hittade en SKIT snygg jeans jacka på Lindex, ville nästan köpa den men var rädd att jag skulle hitta en snyggare i Luleå, men den var så jävla snygg. Den var ljusblå och typ till midjan eller vad man säger? Sådär kort i alla fall, snyggare än vanliga modellen!!! Vi åt också. Jag åt en macka med gravad lax på och mamma och Mimmi tog räkmacka, ville också ha det men det är ju en massa majonär på, väldigt onyttigt!
Vi ville egenligen ha sallad, men som typiskt oss, när vi gick så såg vi att det fanns sallader på fiket, hahahaha! Äh, skit samma älskade min macka! Efter all shopping gick vi till bussen, för Bert (Mimmis kille, eller vad man kan skriva?) hade bilen för han sover över i stugan. Och när vi kom dit så var det två fjortisar och en kille som stirrade på mig, snygging själv ju! ;) Boden tjejer ser helt olikt ut än Gävle tjejer, inte lika smak, Gävle vinnar allt ;)
Nu sitter jag här med Mimmis egna smoothie. Hallon, blåbär, banan och vinilj yogurt. Inget socker heller. Så jävla god! Men nu ska jag sluta skriva och fortsätta snutta på min smoothie och dunka musiken!

Puss kanske hörs mer sen annars nog imorgon! :)




Cardigan, snygg va?! Men ser ännu snyggare ut i verkligheten ;)


Blev inte sån bra bild, men duger?


MMMMMMMHH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid kul med shoppning:D

2011-04-15 @ 19:10:45
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback