fredags mys!

Fredag idag, äntligen!
Vaknade idag, skit yr, skakade till skit ofta, usch.....
Lyssnade på musik i mobilen, satte på datan, kollade runt lite och gick ut och tog en cigg.
Höll på att prata med Stefan och mamma, dem har sängen i vardagsrummet och balkongen är där. Kom ihåg att mamma sa att när jag fick min mens, var 11 tror jag, och jag gömde mina trosor för vågade inte berätta för mamma, men hon mäkte ju, haha fail!

Sen blir det godis! Ska nog ha en marabou som vanligt, och läsk, inte cola, wow shocked. Vill ha julmust , har ju börjat säljas nu :) Kom på att julmust och påskmust smakar samma ;o varför samma dricka? ;s
Men ska nog ut och ta en cigg nu, har det bra losers ! ;)


Saknar tiden mellan maj-juni, ta mig tillbaks snälla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt söta du:)

2010-10-29 @ 17:05:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-10-29 @ 17:51:41
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback