sköön dag

Kom hem för ett tag sen. Började med att jag mötte Masood vid hållplatsen vid mig, vi stack hem till mig så jag kunde hämta mitt busskort, sen stack vi till stan. När vi var framme köpte Masood ett ciggpaket av mina pengar och några av hans så vi dela på ett paket och fick en cola av bästa oxå ;>
Sen träffa vi Elin och vi snacka lite sen var Masood tvungen att åka till Andersberg eller fan det vart? Så jag och Elin träffa på andra, sen stack vi alla till Boulongen och satt där och drack öl och cider, var så jävla härligt men det var så jävla varmt, blev säkert lite brunare då :o
Men imorgon ska jag sola solarium med Hanna, det ska bli fett nice :'D
Nu ska jag fortsätta dunka musik, pussss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback