musiicccc

Jag har märkt att jag spenderar mina dagar med musik hela tiden :o
Men love music u know? Jag måste lixom lyssna annars har jag trökigt..
Juste, har laddat ner värsta söta temat till min mobil, de är rosa och lite sådär effekter, love it.
Och min brorsa ba; vilken ful. Men han är bara avis för han har en ful mobil, jellus(?).
Fuckit, jag har druckit upp colan, hur ska jag kunna leva nuda? :( och min mamma vägrar köpa en ny fast affärn är typ några meter ifrån oss. Men jag förstår oxå, för jag har ju abbonemang på min mobil som hon betalar sen + hennes mobil och det blir ju skit dyrt, tycker synd om henne för mamma har ju inte värst så jätte mycket pengar för hon jobbar ju inte, hon är sjukpension, men jag älskar min mamma, i love ya mummi !:)<3

And i miss min bebis Elin. Har inte träffat henne på länge, så det blir väl att träffa henne snart tycker jag! Nästa vecka tycker jag! :) Ska nog träffa Masood nästa vecka oxå, så vi oxå kan snacka om en särskild sak som har hänt, typ mig..? Hoppas det blir som jag tycker!! ;s (h)

Men nu ska jag fortsätta med mitt musik lyssnande!
goodbye fuckers! ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fin du är :D <33

2010-05-29 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback