jävla getingar!!

Åh får damp på dem små krypen som sticker en, men tur blev jag inte stucken. För jag satt på balkongen och rökte och jag hade ett glas cola vid mig och getingar dras ju till sött så dem kom och flög omkring mig och jag skrek som en jävla idiot och rusa in och skrek till mamma att det var en geting på balkongen och då kom ju min låtsaspappa "det dör man väl inte av?", blablabla snacka på du! :o
Och sen när jag skulle ut igen så var getingen inne i vardagsrummet så jag stod där typ i en minut och stod stilla som en jävla staty, sen så smög jag ut och stängde balkongdörren hihi:) Och jag rökte klart sen kuta jag in och då flög getingen ut, puh!
Nu sitter jag här med mitt glas cola, yummi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback