friday

Äntligen fredag nu då?
Vaknade klockan åtta idag, första gången eller? Var nästan helpigg men så gick jag in i mitt rum och lade mig i min säng, pltösligt ryckte jag till och sen skaka jag skit mycket fast jag var ändå i liv, som om jag fick en kramp på något sätt? Läskigt var det... kan ju vara att jag har somnat så sent så hjärnan inte fått tillräckligt med sömn? Måste verkligen börja sköta sömnen från och med nu! Så mamma har pratat med min ADHD-läkare och han/hon - vet inte vem det är hon snackar med ;s, aja, men jag ska få en högre dos av ADHD-medecinen, så jag slappnar av mer, skönt!
Snart kommer väl syrran? Ska bli jätte kul att träffa henne igen. Jag tänkte att hon och jag kanske skulle och åka och sola solarium idag, men orkar verkligen inte nu efter vad som hände imorse, usch...
Men nu är mamma och Sebbe på affären vid oss och handlar tills idag, asså godis&sånt.
Nu ska jag nog fortsätta med att lyssna på musik. Uppdaterar senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh tack... tur att någon gillar det :D

va glad jag blir :d

härlg blogg :D kram

2010-05-28 @ 15:26:44
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback