14 juni♥

Chacha, klockan är snart ett, måste sluta sova på dagarna och spara sömnen tills kvällen, maha.
ÅÅÅÅÅh jag orkar INTE åka till sjukhuset imorgon, asså vem vill ens dit? nobody i think ;s
PLUS min plattång är sönder, HUR KAN JAG VARA SÅ CP ATT JAG GJORDE SÖNDER DEN?! tror jag måste dubbla min adhd medecin hundra gånger, haha. asså vad har jag ens nu? typ 20 nånting, är det mycket? ;'o
Fuck då, så Hanna MÅSTE komma imorgon och ge mig busskorten och låna ut sin plattång, för jag tänker INTE åka med lockigt hår, så är det bara!
Får be mamma åka ner på stan och köpa en imorgon, för jag tänker inte åka ner på stan med lockigt hår, NO WAY!
skit oxåååååååååååååååååååååååååååååååå`!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback