gamla bilder:)

Hitta ett par gamla bilder från förra sommaren, typ ett år gamla ? :)
Hahah har förändras kan man säga.


haha kommer ihåg dendär dagen. Jag & Emelie (min -
låtsas syrra skulle åka och köpa nya nylonstrumpbyxor
för våra gick sönder hela tiden (speciellt mina) -.-


Den här bilder var jag också med Emelie, vi provade
¨våra klackskor och var ute hela kvällen.


Dagen då mamma & Stefan gifte oss. Jag & Emelie.


Min nya klänning som jag köpte på bikbok. Jag kommer ihåg att jag
använde den hela tiden ;o & hade köpt ny bh (push up), ahahha!


Var med Sara på bilden. Vi & pappa skulle åka tills hans kollo. Nej, inget
barnkollo, men ni kanske vet vad det är? Orka inte beskriva..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är ! :)

2010-07-30 @ 20:52:09
URL: http://privatastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback