fredags mys ♥

Hejhej bloggsötnosen?

Ojoj nu har jag gott hemma hahha ;* Köpte cola förstårs, men marbou, en påse dumle &så var mamma så snäll så jag fick en stoooooor maräng! Åt oxå pizza när vi kom hem, snacka om mys or whaaat? Åt två bitar så jag höll på att spy, ääääh. Hade iaf världens bråk med Stefan innan vi stack, eller med han, vet inte riktigt. Men vi snackade lite i vardagsrummet (han jag & mamma ). Iaf, jag sa iaf till mamma att jag ville ha en egen cola för en viss person (Stefan) dricker så jävla mycket och då kom han: vadå du tog ju två glas av min cola förr. NEJ DET VAR TVÅ fattade inte han riktigt det? Så han fortsätte att kaxxa om det och han VET han han inte ska göra så för när min adhd sida kommer fram blir det ICKE roligt, får mer damp än dem andra inte fattar. Lev med mig en dag så kanske ni förstår? Så mamma börja skrika åt honom att inte göra så, men jag höll på att riva mitt rum, tangentbordets knappar flög åt alla håll, å ja massa mer, skrek så mycket att jag har ont i halsen än och kunde knappt prata sen. Men det löste sig, fast jag har inte snackat med Stefan sen dess, konstigt? haha vad tycker ni? ;o
Aja men ska nog lägga in bilderna på mitt inköpt snart, yey hahahahhah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback