hemma igen :)

Hejhej ;*
nu är jag hemma igen och jag mår bra, bättre än vad jag trodde, jag ångrar mig inget eller nå :)
men de här hände:
mamma väckte mig vid fem på morgonen för att ge mig två tabletter så jag tog dem ju men sen kunde jag inte somna men sen vid sju gick jag upp och tvätta av mig för det var jag tvungen sen så kom pappa och jag fick inte äta nånting innan för annars kunde jag spy när jag sövdes. men pappa kom och vi kördes dit men det var bara jag och mamma som gick in. då gick vi till kvinnoavdelningen och träffade två kvinnor och jag fick klä av mig helt, hahaha! men fick ha på mig en såndär stor skjorta, ni vet. sen lade jag mig på sängen och dem åkte iväg med mig liggande i sängen, var lite pinsamt hahahahah! men sen kom jag dit och jag gick in i ett litet operationssal och fick lägga mig på nån slags bädd med benen isär på en sån. och de var en massa kvinnor där. och ena tjejen tryckte in en lång nål i ovanpå handen och den hade nån sorts grejs på som hon stoppa in i en slang i så jag fick i mig näring för man måste ha det när man sövs annars kan man typ torkas ut. men fatta hur äckligt de var när hon tryckte in den där långa nålen, eeeh ;o sen så fick jag andas i syrgas en stund sen sa ena kvinnan att hon skulle spruta in nån sorts vätska i mig genom dendär slangen så jag sövdes ner och det gjorde jag sen vakna jag i en säng med ett par sjukhus trosor på mig och en binda, hahaha pinsamt! och hur fan fick dem på mig de?`;o
men är skiiiiit trött nu för var på sjukhuset i nästan fem timmar. men mår fintfint nu :)

Puss! :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt.men jag fick ligga på sjukhuset i 8 timmar och bara ligga i en säng eftersom jag gjorde medecinsk abort<3

2010-04-11 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback