<3

Heej:) imorgon äre julafton, längtar. Idag är jag iaf skit trött för igår blev det ganska mycket. Jag vaknade upp hos Krissie av att hon stoppade upp en cigg på näsan min;o hon gick ut och rökte, jag fick de sista, som alltid. Sen gick vi in och åt frukost. Lite senare smsade Jenni och jag stack hem och fixade mig sen åkte jag ner på stan och väntade på att Jenni, Emelie skulle åka ner, men dem kom aldrig så jag smsade Jenni och hon svarade att hon nyss hade hoppat ur duschen, så jag åkte till Emelie ett tag. Sen gick vi ner på stan och mötte Jenni. Jag skulle köpa julklappar. Dem lurade mig oxå att Jenni var gravid och jag gick typ på det, iaf när dem gick och kolla på babykläder. Sen åkte Emelie till sjukhuset och skulle kolla nånting och då gick jag och Jenni runt och hon sa att det inte var sant att hon var med barn, haha. Jag köpte julklappar då. Till mamma köpte jag på H&M det var badkulor och kroppskräm. Till Malin tänker jag inte skriva vad jag köpte, utifall hon kollar in min blogg, haha. Sen så kom Emelie tillbaks och då gick vi och kolla på bh till Jenni och jag var skit hungrig och törstig för jag hade inte ätit sedan frukost så jag höll på att dö. Tillslut var dem klara och då gick vi på Waynes Coffee. När vi stod i kassan så var det en tjej som kolla på mig skit mkt och typ snackade till sin andra kompis oså så jag trodde de var nån från skolan eller någon annan. Vi beställde sallad och det var skit gott. Vi satte oss på andra våningen och när det var klart gick Jenni och hämtade det och då när jag och Emelie satt där så ringde min mobil och det var tjejen som satt nere som ville ha sina 60 kronor efter en fest och jag hade inga så hon blev skit sur. Sen när Jenni kom så berättade jag det och hon ringde upp och snackade med henne och sen så var hon inte så kaxig, haha. Efter det gick vi in på nian och kolla mer och då kom Jennis syrra tiia och hennes kompis amanda. Sen gick vi på donken där dem satt och Jenni gick och köpte cigg och jag följde med och dem som har den affären ba; hej jenni! Haha värsta omtyckt. Sen gick vi alla till bussen och åkte till Amanda, men lite senare åkte jag och Emelie hem. Fast vi hitta inte busshållplatsen vi skulle åka med så vi var tvugna att gå till hållplatsen vid Jenni och det var skit jobbigt att gå dit eftersom det var jävligt kallt. Och vi fick sitta och vänta ett tag med, men tillslut kom den och då åkte vi ner på stan och bytte till ettan och Emelie hoppade av vid sig och sen hoppade jag av vid mig. När jag kom hem så var min mobil död och då kom jag på att jag hade glömt mobilladdarn hos Krissie så jag fick låna en gammlare mobil. Jag åt julmat som var skit gott. Sen så somna jag vid tolv och vakna två på dagen, så jag sov skit länge typ; 14 timmar;O Men nu ska jag dra, puss<3


gulli
silje & tequila, haha värsta gulliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback