Top 10 vackraste kvinnliga kändisar

Idag tänkte jag göra en Top 10 lista med dem vackraste kvinnliga kändisar. Detta är vad jag tycker, det är nog vissa som tycker annat men detta är vad jag tycker.
 
10. Miley Cyrus
Miley Cyrus har haft många stilar och på sista tiden har hon blivit mer vågat, men hon är alltid vacker enligt mig. Min favorit var när hon hade långt brunt hår. Hon är inte bara vacker utan hon är också en bra sångerska och skådespelerska. Hannah Montana kollade jag alltid på när jag var yngre för det är jätte roligt och kommer alltid tycka det! Js on my feet kommer jag aldrig att tröttna på.
Relaterad bild
 
9. Paris Hilton
Paris Hilton har alltid varit en stor favorit för mig. Hon är vacker och sjunger bra. Alltså hennes blonda hår är så vackert och kroppen är underbar. Jag har sett The Simple Life och hon verkar vara väldigt gullig och snäll. Hon har många djur så hon älskar alltså djur så det är bra. Bra stil har hon med!
Relaterad bild
 
8. Marilyn Monroe
Marilyn Monroe har utsetts till världens vackraste kvinna och hon är nog utsett till det än. Hennes vackra kurviga kropp, hennes korta lockiga blonda hår och det kända födelsemärket. Jag tycker att nutidens modeller ska se ut som hennes kropp istället för att vara så smala. Kurvor är så fint och jag har hellre det kan jag erkänna!
Relaterad bild
 
7. Kendall Jenner
Ni kanske tycker det är konstigt att Kendall Jenner kommer på sjunde plats, men hon är ändå jätte vacker. Hon är inte direkt lik dem andra syskonen, hon har ett särskilt utseende kan man säga då. Men hennes ansikte är jätte fint (menar ögonen, näsan och munnen), ja. Hon är självklart modell också, men hon är ju så smal och jag gillar kurviga kvinnor men hon är ändå jätte vacker!
Bildresultat för kendall jenner
 
6. Katy Perry
Katys Perrys ögon är så fina och jag kan inte vara den enda? Hela hon är fin och alla hårfärger hon har haft passar hon i, en färgglad tjej. Som sagt så älskar jag hennes ögon, så stora och fina. Hennes röst låter bra och hon har bra låtar och en cool klädstil. Ja, hon är helt enkelt jätte vacker.
Bildresultat för katy perry
 
5. Mila Kunis
Kvinnan som föddes i Ukraina är vacker och hon har även jätte vackra ögon och gift med en hunk. När jag såg henne för den första gången var när jag kollade på That 70's Show och tyckte på en gång att hon är en av dem vackraste kvinnorna jag någonsin har sett. Hon har turen också att ha rösten för Meg Griffin i serien Family Guy. Jag önskar henne lycka till med sin hunk och två barnen hon har. Den vackra kvinnan.
Relaterad bild
 
4. Selena Gomez
Selena Gomez har det vackra och exotiska utseende som jag älskar. Hela hon är vacker t.o.m hennes röst. Hennes låt Hands To Myself är en av dem bästa låtarna jag har hört och musikvideon är jätte bra och killar älskar nog den om dem kollar in den. Hon ser väldigt liten ut enligt mig men hon är faktiskt bara 3 cm kortare än mig. Så vacker.
Bildresultat för selena gomez
 
3. Kylie Jenner
Kylie Jenner är så vacker med dem dära stora läpparna. Jag trodde att hon också var kort men hon är lika lång som mig, det trodde jag verkligen inte. Men vacker är hon och jag ska köpa hennes läppstift någon dag för dem ser så fina ut. Hennes kurviga kropp är en kropp som jag tycker att modeller ska se ut! Man kan verkligen se att hon är Kims lillasyster! Så vacker är hon!
Relaterad bild
 
2. Jennifer Aniston
Jennifer Aniston är en stor förebild för mig och kommer alltid vara det. Vänner stjärnan är så vacker och har utsetts till världens vackraste hörde jag förut på Youtube och det kan jag förstå. Hon har honungsblont hår och en grekisk släkt. Jag verkligen önskar att hon får ett barn snart och om hon får ett så kommer barnet bli lika vacker som Jennifer Aniston! Hon är så vacker!
Relaterad bild
 
1. Sofia Vergara
Självklart så kommer Sofia Vergara på första platsen för vem tycker inte att hon inte är vacker? Första gången jag såg henne var när jag såg på Modern Family och jag blev helt chockad när jag såg henne, hon var den vackraste kvinnan jag någonsin hade sett och tycker det än. Hennes kropp är min drömkropp och kolla in brösten också, wow. Den latinska kvinnan är den vackraste kvinnan enligt mig helt klart!
Bildresultat för sofia vergara curves
 
Det var min lista, hur jag tycker!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Halloj! Grym blogg, haha. Är du fortfarande itnresserad av Eric och Dylan? :)

Svar: Tack:) jo läser och tittar på deras egna videos då och då:)
Anna Sondell♥

2017-02-25 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback