Money bring bitches, bitches bring lies.

Hejsan bloggen!

Är så trött! Har varit en lång men underbar! Men dagen började att jag vaknade runt 10.00 sen gick jag till Elvira vid 11.30. Vi var inne ett tag, sen gick vi ut. Elvira och Yohanna skulle cykla till Kvantum. Men både min och mammas cykel var det punka på. Blev små arg. Så gick runt gården och frågade om jag fick låna en cykel, haha! Fick låna Katjas, Sagas mamma. Men sen blev det inget Kvantum. Så jag och Elvira gick hem till Jeanette. Där var Jeanettes lillasyster Jennifer, hon är 17 år tror jag? Skit schysst tjej! Vi snackade och kom överens! Sen kom två killar dit. Jennifer sprutade Cola i mitt ansiktet :( så jävla fail. Hela mitt hår är kladdigt... Rökte 20 cigg nästan fan, haha. Men alla rökte så blev sugen!
Jag, Elvira och Julia åkte skate board ner för en backa, fan så jävla roligt! Tidigare på dagen så köpte Jeanettes kompis Jeanette pizza, så jävla gott!

Imorgon ska Shirin ha kalas, roligt! Har inte köpt något än... Blir väl godis, haha! Hoppas Jennifer kommer! Hon bor fan hundra mil härifrån!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback