Take a chill pill ♥

Hejsan bloggen!
 

Vad jag menar med rubriken är att jag ska bara ta det lugnt idag, awesome!
Vaknade någon tid, glömt bort. Tog medicin och lyssnade på musik som vanligt!
Sen kom mamma med frukost - Subway! Underbar frukost! Onyttigt... men GOTT!
Annars har jag bara tagit det lugnt. Kollat Finnkampen eller vad det heter med mamma och Stefan. Och mamma läste tv-bilagan med glasögon och såg skit rolig ut så jag filmade, satt och garvade i tio minuter HAHA! Sen kollade jag på klippet jag filmade i somras när Tyskland spelade mot Portugal. Pratade inte direkt om fotboll, utan om mina ögonbryn, att jag mådde illa och gav mördar blickar till kameran HAHAHAHAHA! Åååååh min humor, hahha och mitt självförtroende. Sen så sa dem Schweinsteiger i bakrunden så lyssnade på det om och om igen i evigheter. Hihihi älskar namnet, inte bara att han är bäst utan att det är så roligt namn hahahaha, förlåt men hahahahaha. Men nu ska jag sluta innan jag dör av andnings problem HAHAHHA. faan...
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback