Finally home

Hejsan bloggen!

Har precis kommit hem från Kvantum med mamma! Vi har köpte massa gott! Jag köpte som jag skrev i tidigare inlägget och Coca Cola Zero. Vi köpte saker till tårtan med - marängbotten, grädde, jordgubbar och strössel. Vi ska göra egen chokladsås :) NAMNAM! Köpte en Activia BESATT! Och en munk utanför. Han som sålde frågade hur många jag ville ha, så jag sa en, som kostade åtta kr, men då sa den andra som sålde där - "Nä köp åtta för fyrtio så du blir mätt!" Vet inte om han skojade eller om han ville ha mer pengar? Aja, vi gick till Coop efter för mamma skulle hämta ett par gardiner hon beställde från Jotex till mig, nå rosa vet jag för det är min favorit färg, nästan ALLT i mitt rum är pink. jo broou. Men nu ska jag fortsätta dricka gott och äta min munk!
Puss!


Heii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback