Tidsfördriv...

1. vad heter du? anna sondell
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? valentina (y)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma tyckte om kristina, hehe
4. vilket stjärntecken är du? fiskarna ofc ! (y)
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? gävle
7. bott utomlands? nope men ska!
8. flyttat antal gånger? 3 
9. vart skulle du vilja bo? vet faktiskt inte, trivs där jag bor, men USA när jag blir vuxen!
10. vilken skolklass? ska börjar andra ring
11. vad vill du bli när du blir äldre? jobba med mode, t.ex Gucci

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 169 cm
2. hur mycket väger du? 50 kg någonting 
3. hårfärg och frisyr? svart/mörk brunt, ner till axlarna men har löshår
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? mina ögon och rumpa
6. minst nöjd med? magen
7. skostorlek? 39/40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen, men ska ta hål i naveln, och vill ha i tungan

FAVORITER
1. filmer? zero day!
2. låtar? mycket
3. årstider? början av våren & sommaren
4. mat/dryck? gravade lax/ coca cola zero!
5. djur? katt, hund & kanin
6. färg? rosa hihi!
7. parfym? pink sugar!
8. tv-program? vänner & våra värsta år
9. ämne i skolan? hahhah inget, men om jag måste välja så väljer jag engelska
10. sysselsättning? datan, shoppa, kompisar, & mer kommer inte ihåg nu
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? jeans jacka och skinn jacka
2. vad använder du just nu för skor? converse
3. favoritfärg på kläder? vitt, svart mest!
4. favoritmaterial på kläder? inget var jag kommer på?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? några mysiga
6. favoritaffärer? h&m, gina tricot & bikbok
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet inte
8. favoritmärke? gillar många!
9. vad har du för byxstorlek? xs, s, fattar inte nummer storlekarna...
10. vad har du för tröjstorlek? 34/36
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan?
2. vilken färg på tapeterna? rosa!
3. vilka färger går rummet i i övrigt? rosa, vitt, brunt 
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng & spegeln. För min säng är världens skönaste och alla måste väl ha en spegel i rummet, har två, haha!
5. vad vill du ändra där inne? vet inte riktigt
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en liten väg & skog
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datan, lyssnar på musik
9. vem förutom du brukar sova i din säng? hundarna och baby
10. favoritpryl i rummet? ehm, plattång haha
BLANDAT
1. vad heter din morfar? ulf tror jag
2. var har du i din: 
a) jackficka just nu? i dont know
b) skolväska just nu? -
c) handväska eller liknande just nu? i dont know
3. vad är du beroende av? musik, cola
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget
6. vad tror du på? gud
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen, men är inte kristen 
8. vad köpte du senast? glass, choklad och läsk, haha
9. har du nåt husdjur? Ja, en hund, en kanin och en katt
10. vad bor du i? lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: rosa & vit
smycken: olika?
solglasögon: pilot
underkläder: leopard bh/spets bh, och många trosor?
nagellack: gillar inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback