Gott & smått

Hejsan bloggen!
 

Jag slutade nyss spela Sims 3 och nu kollar jag på Vänner.
På sims gjorde jag en blond tjej med jätte stora bröst, haha! Hon bor ensam och hon bjuder in killar men ingen vill komma dit så hon fick damp och skrek, haha pms. Så hon ska vara singel och adoptera barn. Men det som är roligt att adoptera barn på sims är att man vet aldrig hur dem ser ut. Dem kan vara svart-hyad, vit-hyad, svert hår, blont hår, mörka ögon, ljusa ögon, jätte smal, mellan stor kropp, stor kropp m.m. Tycker det är så roligt! Så hoppas hennes barn blir snygga, haha ;) Nädå, alla är fina på sitt vis.
Jag gillar mina ögon och rumpa mest. Jag har bruna ögon och alla säger att dem är så fina och en sa förut att mina ögon liknar rådjursögon och dem är så stora, det tycker jag är toppen, att ha fina ögon! 
Min rumpa älskar jag för den är så, ja, vad kan man säga, stor, eller, vet inte hur man ska skriva hahaha! Fått många kommentarer att min rumpa är snygg, haha, bra ju!
Något jag inte gillar är min mage, jag tycker den är för stor och rynkig, haha, rynkig? Jag kanske bara ser i syne, men många säger att jag inte är tjock. Man jämför ju med modeller för det mesta, är jag den enda? Tror inte det faktiskt. Mina armar gillar jag inte heller, tycker dem hänger så mycket. Mina ben är väl okej men, ja, älskar dem inte i alla fall. Men om man vill vara i form ska man äta nyttigt, träna och må bra. Om man är för stressad och deprimerad går man ju upp i vikt, tyvärr. Men jag stoppar inte det! Jag äter godis om jag vill. Skit i all nyttighet, kroppen mår dåligt utan socker. Man ska ha socker i kroppen, inte mycket, men lite. Och kolhydrater måste man ha! 
Haha nu kom mamma hem med plockgodis till mig, hahahhaha, precis när jag skriver om min kropp.
 
Puss!
 
Haha inte så bra bild på mina ögon, plus gammal bild= fjooortis.
 
Med älskling, och min stabila röv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback