STUFF2

Hejsan bloggen!

Har möblerat mitt rum så ni vet det, k bry. Men har jätte tråkigt nu så fortsätter med den intressanta listan.
O juste, jag skrev igår att jag hade 3 djur, jag har fan 4 HAHAHA, aaaw glömmer bort ett... Säkert för jag hade 3 förr för vi var tvungen att avliva Tequila :( Aja.


Dag 1- Berätta kort om mig själv och bild
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- En nytagen bild
Dag 6- Min dag i bilder
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Ett minne jag har
Dag 9- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Ett minne i bild
Dag 15- Min favorit blogg
Dag 16- En bild som är från när jag är liten
Dag 17- Två saker jag inte skulle klara mig utan, bilder
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En sak jag gör varje dag
Dag 21- Tio saker jag gillar att göra
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 27- De här betyder mest
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året


Jag läser en blogg jätte ofta, läste den innan jag skaffa en blogg. Det är: www.bbarafelicia.blogg.se
Så jag skaffade en blogg med för det verkade roligt. Och jag kom inte på nå bra blogg namn så jag tog inte hennes blogg direkt men just betyder ju bara på svenska. Så istället för bbara så hette jag jjust och anna på slutet men med ett till a på slutet :) Där har ni det :)

Ps: cp sak det hände på Dag 30, helt onormalt :( Fan att jag inte kan fixa det, jag som måste ha allt in min ordning och samma annars får jag utbrott. Brb: utbrott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vara med dig när du får utbrott HAHAHA!

2011-12-06 @ 10:35:32
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback